خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

جوجه خروس 4.5 ماهه طوطی سیاه

به نام خالق زیبایی

این جوجه خروس از نسل طوطی سیاه و بالای 4 دانگ خواهد شد

نظرات 4 + ارسال نظر
سیدمحمدقرشی کلجاهی شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ http://gseyyedm.blogfa.com/

باسلام
مهندس جان ده روزی ما نبودیم طوفان کردین بابا ایول
همشون ماشاالله دارند
مهندس جان دهنمون آب افتاد
مهندس جان از یادگاری های ما چه خبر
همچنان چشم انتظاریم
باآرزوی سلامتی برای خودتون وخانوادتون
یاحق

پوریا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ http://lari005.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری .....به وبلاگ من هم سر بزن..... نظر فراموش نشه......

سعید پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ب.ظ http://lari0542.blogfa.com

سلام استاد ماشاالله خیلی جوجه ی زیبایی خیرش رو ببینی میشه یه توضیحی دربارهی نسل طوطی سیاه بدین

هادی چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام اقا ایلی
من نمی خوام کلکل کنم خیلی هم به شما احترام قاعلم و در اون قضیه با اقا علیزاده افخم(...اغلی) هم قبول دارم اولش از حق دفاع کردید اما چون تو سایت یه دوست موضوع را اشتباه توضیح دادید من هم همونجا جواب دادم تا خواننده ها واقعیت را بدانند اما یه دوست تا حالا اون را تایید نکرده بود من هم از حق خودم گزشتم و تمام شد . بعدش هم شما گفتی ایشان پیر مرد است من دیدم اگه سکته کنه و بلایی سرش بیاد هیچوقت خودم را نمی بخشم وقتی دیدم اون حجت ملیجک ناراحت است که سایت یه دوست آپ نمی کنه شروع کرد به تحریک کردنش و من دیگه مطمعن شدم دشمن اقا علیزاده افخم است و قصد دارد به دست دیگران ایشان را اذیت کند بنابراین من موضوع را در سایت افعی نوشتم و از حقم گزشتم تا ان پیر مرد دشمن شاد نشود و به خود اون ملیجک هم گفتم که حنای شما برای من رنگی ندارد و نمی تواند من را تحریک کند بر علیه ایشان. اما شما هم بدانید اون جوابی که من تو سایت یه دوست گزاشتم مربوط به قدیم است اما ایشان جدیدن تاییدش کرده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد