خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

چیل 11 ماهه

نمونه ای از یکی از نسلهای 4.5 دانگ تا 5.5 دانگ   

 

                            

دوستان عزیز

سروران گرام 

احتمالا فروش جوجه خروس بین یکماه  ماه تا شش ماه را دوباره از اول تیرماه آغاز خواهم کرد ، لازم بذکر است می توانید با شماره تلفن 09179010949 تماس گرفته ، تا در لیست خریداران قرار بگیرید . تعداد محدود بوده و قیمتها متفاوت است .

جواب به سئوالی مهم

با سلام به شما بزرگان و علاقمندان به خروسهای جنگی ایرانی 

  

آقای سید  از اصفهان سئوالی را مطرح نمودند که بعلت اهمیت و ارتباط با بحثهای اخیر و جذابیت آن برای شما علاوه بر درج نظر در وبلاگ ایشان ، این  جواب را برویت شما  عزیزان  هم میرساندم. 

 

  

سلام سید جان بی غرض اعلام مینمایم
کلا نفس کار عشقباز از جنگاندن خروس  حصول نتیجه از زحمات پرورش است و  پول تاوان به اصطلاح جایزه برنده شدن خروس میباشد و جبران یا تاوان صدمات وارده بر خروس قهرمان و هزینه های نگهداری و آماده سازی و..... است  ،  و چه بسا هزینه نگهداری و آماده سازی یک خروس جنگی آنقدر بالا بوده ، که اغلب از مبلغ این جایزه بیشتر شده باشد ،
رسم براین است پول تاوان قبل از شروع میدان به دست امینی سپرده میشود و عشقباز بازنده بعد از میدان باید به طرف مقابل تبریک گفته و در صورتیکه تمام تاوان نباخته باشد نزد امین رفته و طبق قرار مبلغ الباقی را دریافت نماید و با اعلام حلالیت جایزه برنده میدان را ترک نماید .
اگر امینی مورد توافق نبود و  وتعهد مبلغ فی مابین بعد از میدان قرار شد در صورت فرار طرفی از پرداخت و یا جر و یا هر موضوع دیگر در اینباره  ، حکما خلاف رسم و مرام  عشقبازی  بوده و کلیه عشقبازان نباید دیگر با ایشان گرو کرده و دیگر از دعوت ایشان در میدانها امتناع نمایند .

خروسی زیبا

                                آفتاب نسلی ایرانی  

                                 به زیبائی الماس  

                           آخرین مرحله خالص گیری  

                     امیدوارم این تصویر مقبولتان باشد 

                                          

رفع سو تفاهم

باسلام  خدمت تمامی صاحبان این دفتر ،که از نور دیدگانشان  این کلبه روشن میگیرد .

  

علی آقا دوست عزیزم ،  در پست قبلی در جواب اول اصلا منظور من شما نبودید ، آقایی از یکی از شهرستانها نظری گذاشته بود ، که متاسفانه بسیار از خود راضی بود و بدون معرفی اسمش از بنده خواسته بود با 5 خروس به شهر شان  محل سکونت ایشان بروم  و فرموده بود خروسهایش بهترین خارزن های ایران هستند ، و درجواب ایشان این مطلب برای رویت ایشان گذاشتم ، 

 جواب دوم هم در جواب فردی بود که خود را  فرید معرفی کرده بود که جواب بنده به حضرتعالی را  بنا بر ترس بنده قلمداد کرده و الفاظی توهین آمیز را بکار برده بود وگرنه بنده زمستان را در تهران قبول نمودم  و گرو با شما را باعث افتخار دانستم و همانطور هم که بارها عرض کردم شکل شمایل نسل های جنگی بسیار متنوع بوده و چه بسا خروس شما هم یکی از این نسلهای جنگی کمیاب باشد  با اینحال  در زمستان چند خروس قدر همسان خروستان برای شما به نمایش میگذارم که با انتخاب شما  گرو انجام پذیرد ، تعیین نوع جنگ هم با شما ،  در ضمن من اصلا از پیشنهادتان دلخور نیستم و  افتخار میکنم که با یک دوست گرو میکنم  

چه ببرم ، چه ببازم ، باز هم برنده ام  چرا که یک نسل جدید جنگی ایرانی معرفی شده است . گرو برای من برج  ۱۱ مناسب تر است ، و بنده پیشنهاد میکنم این گرو  در آن زمان صورت گیرد ، و با رپرتاژ کامل به نظر دوستان برسد .  

امیدوارم همیشه شادکام باشی

جوابیه

با سلام و درود خدمت سروران عزیز و دوستان باوفا گه تمام همیت بنده از آن ایشان است.  

آقائی که حرفهای درشت میزنید و ادعای گرو با بنده را دارید ، کامل خودتان را معرفی کنید ، شعار ندهید ، زمستان  در بندر عباس پذیرای شما هستم تشریف بیاورید ، هم افتخار میزبانی شما را داشته باشم ، هم خروسهای بنده و خودتان را محک بزنید ،   

   

البته میدانم که همچنین وجودی ندارید ، پس صبر کنید وقتی فرصت شد، لابلای گروهایی که بصورت مرسوم  دارم ، در شهر هایی که گرو می کنم که  در نزدیکی شما میباشد به زیارتان نائل شوم و آنموقع قدرت پنجه های خروسهایم را خواهید دید . 

 

در ضمن تمامی خروسهایی جوجه وکهنه ای که با شما میجنگانم  بصورت جوجه جنگی و بدون بستن خار است ، تا عیار واقعی خروسهای من وشما معلوم شود ، پس اگر فرصتی شد که در خدمتان باشم  کهنه یا جوجه بدون خار باشد . ( خار در حد دو سانت و سر سائیده )   

 

 با این روش شانسی در بین نیست ، بلکه ذات و آمادگی خروس ملاک است .

 جواب فردی بی ادب 

 اولا ادب داشته باش   

دوما  گرو بنده با اون دوست عزیز به تو ربطی نداره   

سوما  ایشان خواستار گرو بود و بنده در جواب سه تا خروس اعلام کردم برای زمستان .    

در ضمن مگه با 70 تا خروس که برای امسال میخواهم آماده کنم  از کسی ترس دارم  ،بفرض این خروس مال من باشد که واقعا نیست  ، مگه عکس خروس را برای گرو گذاشته بودم یا هرکی گفت این خروست را بجنگان باید بجنگانم ، مگر من رده این خروس را گفته بودم ،

   

این خروس واقعا مال آقای شهرام غلامی از بندر عباس است. 

  

من جوابت را میتوانم خیلی بدتر از خودت بدهم ولی به احترام و قداست  این دفتر از این موضوع صرف نظر کردم .