خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

بهار را با بهار آغاز کردم

 

 

 

 

                         

 

 

                       

 

                                   جوجه خروس ۲۰روزه از نسل بهار 

 

 

                      

 

 

                    

                     

                                       جوجه مرغ ۲۰ روزه از نسل بهار 

 

 

   این نژاد رشد فوق العاده ای دارد و در 7  ماهگی وزنش  از مرز 6کیلوگرم عبور میکند . متاسفانه سال قبل فقط همین دو جوجه از این نسل حاصلم گردید . بمناسبت بهار اولین تصویر را با  جوجه های بهار شروع کردم. وزن خروس این نژاد تا 11 کیلو گرم هم می رسد

نظرات 2 + ارسال نظر
کامران جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

درود. اقا شرمنده که زیاد پرسش میکنم. من یه مرغ از خونه دوستم اوردم خیلی خرخر می کنه فکر کنم انفالانزای شدید داره الان دو روزه که خونمه میترسم تمام حیونام انفالانزا بگیرن بمیرن اگه می تونین بگین چی کار کنم از ترس دارم میمیرم.خواهش میکنم زودتر جواب بدین من تا صبح منتظرم.

عادل چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام آقا غلامرضا .ماشاالله به این نسل زیر ۱ماه با این قد و هیکل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد