خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

با سپاس از تمامی عزیزانی که قدم رنجه نمودند و به وبلاگ خودشان تشریف فرما شدند ،  

از تمامی دوستان استدعا دارم ، در صورتی که نکته ای را مشاهده فرمودید که اشتباهی در آن صورت گرفته  جهت پر بار شدن وبلاگ به بنده گوشزد فرمایید که در رفع آن اقدام کنم .  

رشته تحصیلی این حقیر درباره طیور نمی باشد ، با این حال علاقه و عشق باعث گردید که نزد اساتید فن مدت 27سال شاگردی نموده ومینمایم، اولین استاد بنده از نظر علمی جناب آقای مهندس شمسایی ریس بخش اصلاح نژاد طیور موسسه حیدر آباد کرج(1364) بودند ، ایشان دهها نژاد ایرانی را  به جامعه جهانی معرفی نمود و همچنین تلاش ایشان در جهت اثبات اینکه ایران یکی از مراکز پیدایش طیور بوده ستودنی است .، علاوه بر ایشان بنده نزد اقای دکتر بیات ،مهندس افضلیان ،مهندس ترابی ، مهندس اویسی نیز کسب فیض نموده ام . 

و همچنین حلقه غلامی تمامی عشقبازان را نیز در گوش دارم و افتخار دارم  ، کمترین ایشانم و 27 سال است در محضر بزرگان درس پس میدهم . 

به  خاطر اینکه که در این مورد به دنبال اندوختن تجربه هستم  به هیچ عنوان از اینکه سروران گرامی اشتباه بنده را گوشزد نمایند مکدر نشده ، بلکه خوشحال میشوم که رفع عیب نموده ام .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد