خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

درود بر شرف سید و احساسات پاک و خالصش



به نام حق
با سلام ،
آقای یه دوست ، کی حرفی از قمار و پول زدم، جنگ خار عشقبازی فقط برای محکه رتبه عشقبازی و حیونای عشقبازه ، من شما میجنگونیم و هرجا قبول باخت کردیم برمیداریم حالا اگر گذاشتیم تا آخر هم دست خودمونه ، من میخوام بدونم چند مرده حلاجی و اصلا کی هستی ، با اینکه از طرز نگارشت تقریبا شناختمت و میدونم غریبه نیستی .
من و سید و چند تن از دوستان که با هم متحد شدیم تا با نسلهای پر محصول که جنگهای خوبی هم دارند ، به تکثیر خروسهای این نسلها و فروش آنها به قیمت بسیار پائین مشغول بشیم ، تا هر کسی با هر بودجه بتونه خرید کنه ، سید منتظر دریافت نسلهای جدید و توافق شده برای تکثیره ، تا بتونه سهمی در این راستا داشته باشه
سید عشقباز خوبه و هدفش ترویج این نسلهاس تا دین رو به جامعه عشقبازی و علاقمندان ادا کنه ، حالا از ذوق اینکار و نتیجه گرفتن عالی از اولین گامش اینجوری احساسات خودشو بیان کرد ، شما باید احساسات پاک و خالصانه  این انسان خوب رو مسخره کنی ، ما امسال هم قیمت نسلهای خودمون رو پائین میاریم و جوجه خروسها رو در هر سنی با پائین ترین قیمت میفروشیم تا همه بتونن بخرن ،
من به سید ، به خاطر اینکه همراه بنده شد تا بتونیم خدمتی به فرزندان ایران بکنیم ، عشق میورزم ، قلب پاکش و بیان احساسات زیباش ، در این راه به هر شکلی برای من قابل ستایشه .
و نه تنها شما بلکه هر کسی رو که در این راه بخواهد ، از نظر روحی به ایشان و الباقی دوستان لطمه بزنه با تمام توان کنار زده و همراهانم رو تا آخرین مرغ وخروس حمایت میکنم .
حالا این گوی و این میدان