خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

افتخار بر شما بازمانده گان قوم آریائی

به نام خداوند توانا

بعد از عید فطر ، به پاس حمایت و استقبال شما عزیزان هر هفته  از نسلهای ایرانی تعدادی بنابر توجه دوستان و دستورات واصله تقدیم حضور میگردد .

هدف حقیر در این نمایش تنوع قیمتی و نژادیست

جمعه هفته آینده در خدمت سرورانم 

نظرات 4 + ارسال نظر
یه فرصت ویژه شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:03 ق.ظ http://ourads.parsiblog.com

تابه حال چقدر سعی کرده ایید که با رفتن به سایتهای کلیکی ایرانی عضو شوید؟!!
اگر دقت کرده باشید نهایت پورسانتی که به شما می دهند درحد 10 تا تک تومنی هست که میگم خوش بینانه حساب کردیم!
تازه باید کدها شون رو توی وب سایت تون بذارید و اونایی که آشنایی با این کارها ندارند یکمی سختشونه!
از ازون بدتر که بعضی از سایت های وبلاگ دهی مثل بلگفا به شدت با تبلیغات مخالفت می کنند و شما مجبور می شوید هر چند وقت یک بار کدهای درهم برهم را عوض کنید.

تازه بعد از کلی کسب کلیک و امتیاز و از این حرفا معلوم نیست پولتون رو بدن یا نه!
اطلاعات بیشتر در وبلاگ ما....!

سیدمحمدقرشی کلجاهی یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ http://gseyyedm.blogfa.com/

باسلام
مهندس ایلی عزیز طاعات وعبادات قبول
درسته از طلفات بالاتون خیلی ناراحت شدم
ولی جونتون سلامت
انشاالله جبران میکنید
راستی بیست تایی تخم ازیادگاریتون الان توی دستگاه هستند تاببینیم چی میشن
یاحق

یه دوست یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ http://yedosteshghbaz.blogfa.com

اقای ایلی سلام .
سلام جناب ایلی و بازم ممنونم از بابت نظر سازنده شما .
در مورد این مطلبی که فعلا حاج رضا گذاشته حق با شما و بقیه کسانیه که نظر گذاشتن ولی چون این نظر رو من نزاشتم به خاطر همین جوابی هم ندارم و نمیدونم چطور باید ثابت کنم ... واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه .
ولی بخدا قسم من اون پیام رو برا اون سه نفر نزاشتم و فقط همون پیام اولی رو که حاج رضا تایید کرده رو من براشون گذاشتم .
مطمئنا اگه الان برم بهش بگم کار من نیست قبول نمیکنه و باید منتظر زمان باشم ببینیم چی پیش میاد .
از اینکه قیمت حیووناش بالاست درسته و من قبلا هم بهش گفتم اما اگه بخوام شما رو قاضی حرفام قرار بدم ... اگر سر بنده منت بزارید و پیامهای من رو که به اسم یه دوست تو وبلاگ خودش و تو وبلاگ محمد شیدایی در زمان اختلافاتشون بخونید وطریقه نوشتار منو بررسی کنید میبینید که اون نوشته ای که الان حاج رضا تایید کرده کار من نیست ... من به کسی به این صورت توهین نمیکنم حتی تو نوشته وبلاگ منم دقت کنید همیشه سعی کردم از حرف زشت یا توهین زننده ای استفاده نکنم .
من شما رو قاضی قرار دادم چون احساس میکنم از بقیه تجر به ات بیشتره و منطقی هستی .
اگه طی بررسی شما به این نتیجه رسیدید که کار بنده نبوده که هیچ ولی اگر ثابت شده کار من بوده من از تو وبلاگ خودم هم از حاج رضا و هم به کسانی که توهین شده عذر خواهی میکنمو این وبلاگو کلا تعطیل میکنم .

به نام خدا
بزودی جوابتان را میدهم

یه دوست دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ http://yedosteshghbaz.blogfa.com

سلام اقای ایلی .
چی شد جواب ندادی !!!!!!!!!
اصلا قبول میکنی یا نه ؟
منتظرم
بای .

:


به نام خدا
بزودی جوابتان را میدهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد